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Freitag, 30.03.2018

Plyometrics: 5 Rounds for quality 5 high boxjumps + 5 broad jumps performed as supersets WOD: 4 sets 20 jumping lunges 15 jump squats 10 cal row Rest 2min between stets Finisher: 3x 1min on/ 1min off wall sit

CrossFitFreitag, 30.03.2018

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Donnerstag, 29.03.2018

Deadlift: 5-5-3-3-3-1-1-1-1 reps Skill: Kipping T2B practice WOD: 3 rounds of: 3 min AMRAP: 9 Wallballs 6 T2B 3 Deadlifts 185/125lbs 1 min Rest between AMRAPS: Continue where you finished the AMRAP before.

CrossFitDonnerstag, 29.03.2018

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Mittwoch, 28.03.2018

Gymnastics: 5×5 strict l-sit pull ups Skill: 10 min skin the cat practice (no more than 12 reps in total) 15 min AMRAP: 3 strict pull ups 20s hollow holds 10 burpees 6 strict pull ups 20s hollow holds 10 burpees 9 strict pull ups …

CrossFitMittwoch, 28.03.2018

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Dienstag, 27.03.2018

Hang power snatch 3-3-3-3-3 reps Partner WOD: Row 60 cal 60 snatch grip deadlifts 95/65lbs Row 60 cal 60 hang power snatch 95/65lbs Row 60 cal 60 OHS 95/65lbs TC: 20 min Conditioning: 40s on 20s off: (8 Rounds) 1. air squat 2. DB snatch (35/20lbs) 3. Bike or Row or Ski 4. superman hold 5. single unders

CrossFitDienstag, 27.03.2018

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Montag, 26.03.2018

Strength Session: Bench press: 10-8-6-4-2 Perform 8-12 ring rows between working sets 3 sets: 8-12 skull crushers 20 hammer curls (alternate arm each rep) WOD: 5 rounds: 15 push ups 30 sit ups$

CrossFitMontag, 26.03.2018

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Sonntag, 25.03.2018

Wo ist Walter ? Ostern steht vor der Tür und damit kommt auch ein bisschen Action ! Ab dem 26.März ist Baden mit zwei CrossFit Baden Plakaten versehen. Finde Sie und poste ein originelles Foto auf Facebook oder Instagram und verlinke es mit CrossFit Baden. Jeder, der ein Bild postet verdient eine Belohnung. Bei der nächsten Verlängerung deiner Mitgliedschaft wird

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CrossFitSonntag, 25.03.2018

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Dienstag, 20.03.2018

Sumo deadlift: 2-2-2-2-2 (if you did 18.4 on Monday do weighted pull up instead) 21-18-15-12-9-6-3 Sumo deadlift high-pull 75/55 lbs Push jerk 75/55 lbs TC: 12min finisher: 3x45s side plank hold each side Conditioning: In teams of two: 30 min AMRAP: 100 cal row while partner does single unders (easy pace) 100 burpees w hile partner holds plank 100 air

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CrossFitDienstag, 20.03.2018